Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 18 maja 2012

Już jutro losowanie!

Już nie mogę się doczekać - jutro wielkie losowanie CANDY!!! Ilość osób, które się przyłączyły do zabawy zdecydowanie przerosła moje oczekiwania! Do dziś do 23:59 nowe osoby mają czas!
Mam nadzieję, że logistycznie poradzę sobie z przedsięwzięciem :P
Publikacji posta można się spodziewać wieczorem.

Dla wszystkich, którzy jak ja marzą o jutrzejszym dniu - dwie nowe robótki :



Kawa po turecku - nagroda dodatkowa w candy.




16 komentarzy:

  1. Piękne! Na pierwszych dwóch zdjęciach genialne zestawienie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne jak i wszystkie poprzednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak stałam i odwiedzałam blogi niemal w biegu, tak usiadłam i oniemiałam - nieziemsko piękne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) a losowania doczekać się już nie mogę... tak mi się dobrze nisza kolce od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione życzenia na piękny wiek! Imponująca liczba chętnych :)))
    Te czarno-czerwone asymetrycznie w jednym symetrycznie w parze - UROCZE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wszystkie,ale jak dla mnie to druga para powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne no nie mogę sie losowania doczekać i trzymam kciuki za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze kolczyki aż pachną energią, drugie spokojniejsze, choć też maja pazurki :), ale tak samo ładne obydwie pary.

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że się nie obrażę:) niestety mam kiepski aparat i zdjęcia są jakie są... ale pracuję nad tym:)i
    bardzo dziękuję za komentarz, i opinię, każde słowo jest dla mnie ważne
    Emi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm marzenie.
    Pozdrawiam i uśmiech zostawiam:)
    Andziula.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie umiesz patrzeć na materiał. Rzeczy jakie wychodza spod Twoich rąk, to niezaprzeczalnie sztuka )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły ślicznie, najbardziej podobają mi się te pierwsze z pomarańczem ;P uśmiechają się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń