Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 5 maja 2012

Kolorowo majówkowo :)

Dłuuugi weeekend a raczej cały wolny tydzień spędzam bardzo aktywnie, bo pracując na działce :) Wiadomo, chwasty rosną w oczach a mam działkę dopiero od roku, wcześniej była opuszczona - można się domyślić ile pracy przede mną.
Wieczorem jestem tak połamana, że mogę tylko uściąść i dłubać sutaszki przy lampce.

Te kolczyki poniżej najlepiej oddają mój dzisiejszy nastrój :) Chętnych na candy i nowych obserwatorów przybywa jak pączków na drzewach :) Moje serce rośnie :)


4 komentarze:

  1. Piękne klimaty, mi się też meksykańsko skojarzyły!!! Obserwatorów czynnych i aktywnych życzę tyle co radości z pięknego tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takie kolorowe są fantastyczne:D Życzę powodzenia w boju z chwastami i setek kolejnych obserwatorów!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory ... Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe energetyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń