Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 6 maja 2012

Błysk.

Chciałabym dziś pokazać kolczyki, które wykończyłam w jedyny deszczowy dzień minionego tygodnia - piątek, który cały spędziłam w domku. Już niedziela, szkoda, że ten wolny tydzień za szybko minął :(

Temat przewodni - błysk szkła, chociaż "kryształki" są akrylowe :)


Bella Donna.


Cara Ragazza.


Amica mia.


Barocco.
 
Już niedługo zaprezentuję moje pierwsze zlecenie ślubne na kolczyki z kryształkami Swarovski Crystal AB! Mówię Wam, CUDO i to dopiero jest błysk!

14 komentarzy:

  1. Niesamowite! Bella Donna i Amica Mia powaliły mnie z samego rana na kolana formą i kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doczekać się slubnych ;) Te są równie piekne ;D

      Usuń
  2. Cudowności... Każde pięke, ale te pierwsze na boskie.
    Oj i tego kompletu ślubnego tez jestem bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się muszą mienić te kolczyki:) a fioletowe kojarzą mi się trochę z wiktoriańskimi żyrandolami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe formy:). Kolorystyka po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu Piękne. Szczególnie urzekły mnie te pierwsze, ta prostota i elegancja nadaje im ponadczasowego charakteru.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drugie, fioletowo-beżowo-szare są urocze! Kurczę Kochana, te wszystkie pary kolczyków uszyłaś w jeden weekend? Chciałabym mieć tyle wolnego czasu na sutaszowanie ;)Generalnie bardzo pomysłowe kształty mają te sutaszki ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!
    Nie uszyłam tych kolczyków w jeden weekend, aż tyle czasu wolnego nie mam :) Wszystkie powstawały "na raty" i widać to tu i tam :P ale efekt finalny jest na tyle fajny, że postanowiłam się nimi pochwalić.
    Kolczyki ślubne są już niemal gotowe. Powinny pokazać się na blogu jeszcze w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolczyki:) i ten błysk...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenie kolorów, a te fioletowo siwe są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz mega talent - pierwszy raz widze takie kolczyki ale powiem że sa przepiękne:) w jakich cenach je masz? Może sprzedajesz na allegro? odpiszesz mi na moim blogu/ bo sie bede niecierpliwic:)Oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne wszystkie pierwsze i ostatnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń