Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

piątek, 20 kwietnia 2012

Jak to się mówi : "Reklama dzwignią handlu".

Bardzo dziękuję wszystkim za życzenia i tak liczny udział w Candy :) Zaczynam wierzyć, że dobijemy przed 18.05 do tej 50 uczestników, może pomyślę o 3 nagrodzie... :)
Statystyki nie kłamią, dzięki Candy przeżywam prawdziwy najazd oglądaczy :) Korzystając z okazji chciałabym zachęcić "Starych i Nowych Znajomych ":) do odwiedzenia Galerii Seal i mojej oferty.
Strona jest wciąż w rozbudowie, zaproszonym do współpracy artystom jeszcze trochę brakuje odwagi.
Wiadomo, początki są zawsze trudne :) W Galerii Seal można liczyć na ciekawe konkursy i bonusy zarówno dla kupujących jak i dla artystów - zapowiada się ciekawie!

U mnie znajdziecie między innymi (na dniach trafi więcej kolczyków):




Kolczyki poniżej powstały na specjalne zamówienie jako mniejsza wersja tych powyżej :)



7 komentarzy:

  1. Ja już takiego cukierka wygrałam, że tylko podlinkuję Twoje CUKIERKI u siebie - gratuluję i trzymam kciuki za POWODZENIE utalentowane dłonie cudne rzeczy tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) i stanowczo zachęcam do dopisania się do kolejki! Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Jestem pewna, że zapisze się te 50 osób, o ile nie jeszcze kilkanaście (dziesiąt?) więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im bardziej przyglądam się Twoim i innych dziewczyn pracom, tym bardziej jestem na siebie zła, że nie siedzę i nie trenuję tej cudownej techniki - a mam już tyle pomysłów!
    Zazdroszczę takich zdolności baardzo. I gratuluję cierpliwości, której musiałaś mieś bardzo dużo, żeby dojść do takiej perfekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać i podziwiać skrycie - czas wziąć igłę do ręki i tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć !!! a za miłe słowa dziękuję :) to fakt, że cierpliwość to moje mocna strona :)

      Usuń
  4. Cuda robisz, cuda!! Zaraz lecę się dopisać do rozdawajki, może dopisze mi szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj faworyt to Happiness i Afrikaa, wszystkie sa piekne, zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń