Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 26 kwietnia 2012

Prywatna wymianka z Joanką-Z.

WOW! Juz ponad 50 osób zgłosiło się do Candy! Nie wiem, co powiedzieć ze szczęścia!
Nie pozostaje mi nic innego jak obiecać dodatkową 3 nagrodę do rozlosowania!
Poza tym tyle nowych osób przyłączyło się do obserwacji moich wypocin - serdecznie WAS witam OBSERWATORZY i obiecuję nie zawieść pod względem kreatywności i częstotliwości postów :)

Dziś chciałabym pokazać efekt małej wymianki z Joanką-Z.

 (zdjęcie pochodzi z bloga Asi)


Inicjatywa wymiankowa wyszła z mojej strony, od początku wiedziałam, że te kolczyki spodobają się Asi, kolorystykę wybrała sama i zrewanżowała mi się ślicznymi śpiącymi sówkami w kolorach truskawkowych!
Asiu, jeszcze raz dziękuje za śliczności i info o candy na swoim blogu.

A tak w ogóle to jeśli ktoś chciałby się ze mną wymienić na jakiś drobiazg większy lub mniejszy to zapraszam na maila :)

Ściskam wszystkich wiosennie!

4 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki sobie podarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak się pięknie wiosennie obdarowały! Choć najbardziej to bym chciała zobaczyć na modelkach ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam pewna, że podziękowałam a tu nie! Aniu - cała przyjemność po mojej stronie:) Maluchy noszą się fantastycznie i pięknie wyglądają:) Dziękuję Ci jeszcze raz pięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń