Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Pierwsze CANDY!

No i stało się, dziś mam 30 urodziny :)
Dziesięć lat temu trochę przerażała mnie ta cyfra, miałam tyle "dużych" planów, w sumie prawie żadnych nie osiągnęłam :P ale dobrze mi z tym. Przez te 10 lat nabrałam dystansu do siebie i życia. Nie spinam się już :)
O zorganizowaniu candy myślałam już od dawna a teraz jest niezła okazja, no nie?

Zapraszam na urodzinowe cukieraski w orientalnej nucie! 


Do zdobycia:
  •  dwie pary kolczyków - większe i mniejsze :)

Yn heb nahki maak (po arabsku: "Jesteś bardzo piękna").



 
Zmierzch nad Port Saidem (kto widział ten wie o co chodzi :P).

    oraz  :)
    • niespodzianka (zdjęcie przy ogłoszeniu wyników) - lusterko "indyjskie" drewniane, zdobione masą perłową do przyglądania się swemu pięknemu obliczu w tych kolczykach :) Lusterko jest całkiem spore, można zawiesić na ścianie.
     oraz  :)
    • jeśli do zabawy przyłączy się więcej niż 50 osób (marne szanse, ale cuda się zdarzają) to dodam nagrodę pocieszenia do dodatkowego rozlosowania: 
     
      Busa (po arabsku Pocałunek).

      Zasady takie jak zwykle - proszę o komentarz poniżej i wklejenie zdjęcia z linkiem na blogu.


      Udział mogą brać tez osoby bez bloga - proszę o maila kontaktowego.
      Zapraszam do polubienia mnie na fejsbuku i przyłączenia się do obserwujących, ale bez przymusu :)

      Chętnych zbieram do 18 maja, następnego dnia wyniki!

      Przepraszam za małe zawirowania poranne w tekście i zdjęciach :)

      177 komentarzy:

      1. Pierwsza osoba nigdy nie wygrywa a że ja szczęścia w Candy i tak nigdy nie mam moge być pierwsza XD Aniu kochana, wszystkiego najlepszego, usmiechu i nieustannej radości z tworzenia ;*

        OdpowiedzUsuń
      2. 30 to piękny wiek, zresztą najważniejsze jest samopoczucie i dobry humor. Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nie widzę obrazka, który trzeba wkleić..

          Usuń
      3. ...to sie niebywale cieszę, że "pierwsza osoba nigdy nie wygrywa"... ;) jest szansa, dla tych co na szarym końcu. :D Wszystkiego dobrego w następnej "30-tce", czyli: pociechy z Frankiego, kilku dzidziulków w niedalekiej przyszłości (bo jeden to za mało, żeby dać popalić...), pralki już we właściwym miejscu w kuchni i "dalszych sukcesów na polu remontów". :D RAF.KUL

        OdpowiedzUsuń
      4. Mnie tez w tym roku czeka taka sama przeprawa, puki co patrze na moją 30-stkę z dystansem ciekawe jak mnie zaskoczy. A Tobie życzę spełnienia tych planów niespełnionych, dużo pogody ducha, wielu inspiracji i słonecznych dni na codzień. Dołączam też do chętnych na cukieraski, i jak tylko pojawi się baner zaanonsuje go na swoim blogu

        OdpowiedzUsuń
      5. Wszystkiego naj, naj, nja....lepszego, marzeń spełnienia i samych pogodnych dni!

        OdpowiedzUsuń
      6. Wszystkiego naj.. naj... niech się spełniaja marzenia.
        Ty świętuj a ja ustawiam się w kolejce..skoro ma być długa to niech ja chociaż raz będe na początku.Pozdrawiam Ewa:))

        OdpowiedzUsuń
      7. Spełnienia marzeń i zawsze dużo uśmiechu :)
        Zgłaszam się do candy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

        OdpowiedzUsuń
      8. a co tam? skoro nie mam szczęścia w losowankach to może w innej dziedzinie dopisze:) oczywiście, że się zapisuje z ochotą!

        OdpowiedzUsuń
      9. I mnie w tej kolejce zabraknąć nie może!:D

        OdpowiedzUsuń
      10. wszystkiego najlepszego!!!!
        zapisuję się kolczyki cudne...
        zapraszam na candy do mnie!
        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      11. Dziękuję za zaproszenie do zabawy i chętnie stanę w kolejeczce po takie cudeńka:)
        Pozdrawiam:)

        OdpowiedzUsuń
      12. najpiękniejsze zyczenia, przede wszytskim radości i optymizmu :)
        a nagrody przygotowałaś cudne, więc cichutko stoję w kąciku :)

        OdpowiedzUsuń
      13. super :) zapisuję się !!!
        Emi

        OdpowiedzUsuń
      14. Witam, zgłaszam się i wszystkiego NAJ :):):)

        OdpowiedzUsuń
      15. Kochana, Wszystkiego naj... witaj z trójką z przodu ;)
        A na Twoje cudeńka zapisuje się z przyjemnością i myślę że liczbę 50 chętnych szybko osiągniesz :))
        Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      16. I ja się dołączam. Przede mną 40ste urodziny więc może się poszczęści:) Pozdrawiam;)

        OdpowiedzUsuń
      17. Piękne kolczyki, ustawiam się w kolejce, obserwuję. Pozdrawiam;)

        OdpowiedzUsuń
      18. Wszystkiego dobrego,zapisuję się na toje cudne kolczyki,pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      19. O kurczę, "Zmierzch nad Port Saidem" są prześliczne! "Busa" też piękne. I obie pary w moich kolorach :-)
        Myślę, że spokojnie dobijemy do 50 chętnych na te słodkości.
        A Tobie życzę samych wspaniałych chwil i spełnienia choć drobnej cząstki marzeń i planów :-)

        OdpowiedzUsuń
      20. Śliczna biżuteria :-) Zgłaszam się oczywiście jeśli można :)
        Pozdrawiam!

        hiperbola@onet.pl

        OdpowiedzUsuń
      21. Uwielbiam tą technikę i nie mogłabym przegapić takiej szansy... :) Mam nadzieję, że zapisze się do Ciebie wiele osób :))

        OdpowiedzUsuń
      22. Cudo! Nie mogę przestać o nich myśleć, więc się dopisuję

        OdpowiedzUsuń
      23. Staję w kolejce po te cudeńka !
        Będę tu zaglądać często aby nacieszyć oko Twoimi pracami :)
        Pozdrawiam- Iwona.

        OdpowiedzUsuń
      24. Spróbuję szczęścia, bo super klimatyczne zrobiłaś te kolczyki. Śliczne!

        Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

        Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      25. zgłaszam się :)
        banerek oczywiscie jest
        pozdrawiam a kolczyki są cód miód :)

        OdpowiedzUsuń
      26. Najlepsze urodzinowe życzenia! :)
        i ja zgłaszam się na candy :)

        OdpowiedzUsuń
      27. Piękne kolczyki! Nie umiem wybrać, które podobają mi się najbardziej :) Dlatego chętnie się zapisuję :)
        Informacja o Twoim candy pojawi się w pasku bocznym mojego bloga oraz w notce - tutaj: http://swiat-roccki.blogspot.com/. Dodaję też do obserwowanych! :)

        OdpowiedzUsuń
      28. Wszystkiego najlepszego ! Pamiętam jak ja się bałam przekroczenia tej magicznej trzeciej dziesiątki ;) Było, minęło :D A o sutaszowych kolczykach marzę od dawna, twoje są cudne ;)
        Jak masz ochotę - zapraszam do mnie na candy :)

        OdpowiedzUsuń
      29. أنا يقدم بعد هذه الأقراط الجميلة.
        Czyli : Zgłaszam się po te piękne kolczyki ;)
        Baner po lewej stronie bloga:
        http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/

        Życzę wszystkim powodzenia i zapraszam do siebie na małe candy.

        OdpowiedzUsuń
      30. cudne:) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      31. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!
        Podziwiam talent i staję w kolejce.
        sgoosia@interia.pl

        OdpowiedzUsuń
      32. piękne te kolczyki
        18.05 mam imieniny - wiec może się uda ;)
        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      33. Wiek to tylko liczba, ważniejsze jest to na ile się czujemy :) Ustawiam się w kolejce i ciepło pozdrawiam,Agata
        smok2011@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      34. Przepiękne candy, jak tu się nie zapisać. Staję w kolejce i zapraszam do mnie na candy.

        OdpowiedzUsuń
      35. Ależ wspaniały sutasz robisz, jestem pod ogromnym wrażeniem, oczywiście ustawiam się w kolejce po candy, zapraszam też do mnie

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Zgodnie z zaproszeniem zgłaszam się, bo sutasz bardzo mi się podoba i piękne prace tworzysz.

          Usuń
      36. Lusterko ahhh... marzy mi się, mimo że nie wiem jak wygląda:) także zaczynam modlić się by trafiło właśnie do mnie! ;D
        kodra88@gmail.com

        OdpowiedzUsuń
      37. :))) i ja sie zapisze! kolczyki są bajeczne!!!
        pozdrawiam serdecznie ;)

        OdpowiedzUsuń
      38. Ja chcę ...ja chcę ...zapisuję się i czekam na szczęście:)
        http://arts-ooak.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      39. najlepszego z okazji urodzin
        prace są piękne - kolorystyka urzekająca
        http://zwyczajna-ambiguity.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      40. To i ja stanę w kolejce ;)

        Zapraszam na CANDY do mnie :)

        http://czarna-chuda-kotka.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      41. Zgłaszam się, zgłaszam, banerek zaraz będzie na blogu :)

        OdpowiedzUsuń
      42. nie można przejść obojętnie koło takich cudeniek:) oczywiście się zgłaszam:)
        http://agabizu.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      43. Kolczyki sutaszowe to obiekt mojego pożądania, więc z przyjemnością dołączam się do zabawy =D

        Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje candy =}

        http://moja-koniczynka.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      44. Ładną biżuterię tworzysz.
        Z miłą chęcią staję w kolejce.
        sylwiadarul@o2.pl
        Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      45. No to ja też do kolejeczki. Może się uda chociaż nagrodę pocieszenia, bo 50 osób jak nic sie zbierze ;)

        OdpowiedzUsuń
      46. Chyba śnie!!! cuda rozdajesz. Nie sposób ich zignorować... te kolory powalają :D ustawiam się więc w kolejce.

        OdpowiedzUsuń
      47. ustawiam się w ogonku ............... cudne prace ... a 30-tka jest o wiele bardziej fascynująca niż nam się wydaje :)

        OdpowiedzUsuń
      48. Ja też się zapisuję :)
        linus9[malpa]o2.pl

        OdpowiedzUsuń
      49. Można stanąć w kolejce?
        Jeśli tak, to i ja dołączę :-)
        Pozdrawiam
        Ola

        ainuin1@gazeta.pl

        OdpowiedzUsuń
      50. wygląda na to, że mamy urodziny tego samego dnia!:D trochę spóźnione, ale wszystkiego naj!

        a jako, że te żółte kolczyki przyprawiają mnie o szybsze bicie serca, to po prostu nie mogę się nie dopisać:)

        OdpowiedzUsuń
      51. Piękne rzeczy tworzysz :) przejrzałam co nieco Twojego bloga i na prawdę jestem zachwycona Twoją biżuterią. Do kolejki się wpisuję :)

        OdpowiedzUsuń
      52. Wita serdecznie;-)
        chciałabym wziąsc udział w konkursie.Śliczne są te Twoje sudaszowe cacuszka^^ marzą mi się te fioletowe ^^
        http://www.kaoriart.blogspot.com/ tutaj jest link do mnie i zapraszam na pogaduchy ;-)

        OdpowiedzUsuń
      53. Sto lat, sto lat!
        To i ja się przyłączę do zabawy ;)

        OdpowiedzUsuń
      54. Zgłaszam swój udział jako 57 osoba :) bardzo zaciekawiło mnie lustro którego niestety zdjęcia nie ma :( no i takie piękne sutaszki są do zgarnięcia :)

        OdpowiedzUsuń
      55. Cudowne te kolczyki!!! Wiec grzecznie dolanczam do kolejeczki i na szczescia usmiech poczekam. Dla mnie sutasz jest wciaz tajemnica, moze kiedys odwaze sie i sprobuje cos zrobic a narazie tylko podziwiam tworczosc innych!!! betinka76@interia.pl

        OdpowiedzUsuń
      56. Niech Ci gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie... :)
        Chętnie wezmę udział w zabawie.
        aziavera@gmail.com
        Pozdrawiam serdecznie. :)

        OdpowiedzUsuń
      57. nie mam nigdy dość kolczyków !

        te Twoje są śliczne :)

        blair
        blairwaldorf66@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      58. Ja jestem chętna , bo są cudne.
        Banerek na kilkascian.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      59. Przewijam, przewijam i dojść do końca nie mogę.
        Będzie to moje pierwsze candy, w którym wezmę udział, a co.

        Przynajmniej nabiję odwiedzających :D

        OdpowiedzUsuń
      60. Ale cudeńka. Poprostu boskie. JA też takie chce wiec staje grzecznie w kolejce. Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      61. Po takie cudeńka i ja się ustawiam w kolejce :-) Chyba si nie doceniasz ... już jest spora kolejka, a do 18 maja jeszcze trochę czasu zostało :-))) Pozdrawiam ciepło!

        OdpowiedzUsuń
      62. Ale kolejka !!! Co się tu dziwić ?? - takie cuda !!!

        OdpowiedzUsuń
      63. Mogę się dołączyć do ogonka?Piekna biżu:)Zapraszam na moje Candy:)pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      64. Dzień dobry:) Trafiłam tu przypadkowo i z chęcią zostanę. Oczywiście ustawiam się w kolejce, może uda mi się wylosować któryś z Twoich cudów. Przy okazji życzę Ci Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Sama 30 urodziny kończę za 11 dni i nie powiem, żeby ta cyfra gładko przechodziła mi przez usta;)Pozdrawiam serdecznie:D

        OdpowiedzUsuń
      65. Ja też chętnie się zapiszę. Podziwiam prace sutaszowe. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

        OdpowiedzUsuń
      66. hello!
        I want to play with you...please enter my name....

        lapappilon@blogspot.com
        lapappilon@gmail.com

        hugs
        Eva from Serbia

        OdpowiedzUsuń
      67. Staję grzecznie do kolejki :)
        Pozdrawiam http://cohenna.com i zapraszam na candy

        OdpowiedzUsuń
      68. Wraz z życzeniami urodzinowymi przesyłam uściski i zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

        OdpowiedzUsuń
      69. Staje w kolejce bez dwoch zdan :) wspaniale prezenciki :) pozdrawiam
        Sto lat sto lat sto lat

        OdpowiedzUsuń
      70. do moich urodzin zapisywanie, to może się poszczęści :)
        sto lat:*

        OdpowiedzUsuń
      71. Sto Lat ! Sto Lat ! Niech Żyje Żyje Nam !

        Wszystkiego naj naj najlepszego :)

        I staję w kolejkę :p
        http://szkatulkaami.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      72. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
        quiteja@interia.eu
        Pozdrawiam :)
        Magdalena

        OdpowiedzUsuń
      73. Przepiękny sutasz i z chęcią stanę w kolejce. Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      74. Przepiekne.Mam nadzieje ze dopisze mi szczescie jolantalipka@gmail.com

        OdpowiedzUsuń
      75. Dołączam się :) I staję w kolejce :)
        http://magicznyswiatsutaszu.blox.pl/html

        OdpowiedzUsuń
      76. Witam ale dlugasna kolejka stane i ja po te slicznosci.
        ania_reg@poczta.onet.pl

        OdpowiedzUsuń
      77. Witam! Ja również ustawiam się w długiej kolejce z nadzieją bycia wylosowaną :) Bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga - śliczne rzeczy tworzysz! Z przyjemnością też dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      78. Uwielbiam kolczyki :) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
        Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

        OdpowiedzUsuń
      79. uwielbiam takie orientalne klimaty, robisz cudnosci :)
        http://krzyzyki.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      80. Ja co prawda dopiero niedawno wystraszyłam się "20", więc do "30" jeszcze trochę mi brakuje, ale i tak życzę wszystkiego najcudowniejszego ;)) I ustawiam się w kolejce, kolczyki są przeurocze! :)
        http://by-shenny.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      81. prześliczne!!szczególnie urzekły mnie te żółte:)może będę miała szczęście bo 18 maja są moje urodzinki:)

        OdpowiedzUsuń
      82. Wszystkiego dobrego! Oczywiście się zgłaszam ^^ Mój e-mail : sobieszka007@gmail.com

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Piękne rzeczy robisz :)
          PS: życzę wielu nowych inspiracji...

          Usuń
      83. Twoj sutasz zachwyca....
        piękne. Staję z nadzieją

        OdpowiedzUsuń
      84. 'Życzę uśmiechu i zadowolenia z życia:) Piękne kolczyki i chętnie stanę się ich właścicielką, pozdrawaim :)

        OdpowiedzUsuń
      85. jest sporo ponad 50...gratuluję i 100lat życzę! i w kolejce na nie liczę!

        OdpowiedzUsuń
      86. Zgłaszam się.
        ewelinajamrozik11@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      87. Cuda :) chętnie dołączę

        i zapraszam na moje candy :)
        myosthis.blogspot.com :)

        OdpowiedzUsuń
      88. Marzą mi się takie sutaszowe cuda-zapisuje sie.
        Pozdrawiam
        ollart

        OdpowiedzUsuń
      89. Przybywam szybciutko z rewizytą. No oczywiście, że się ustawiam w kolejce po cudności. Uwielbiam sutasz. Slę zimne buziole z belgowa

        OdpowiedzUsuń
      90. Oho jak tak dalej pójdzie to grubo ponad 100 komentarzy będzie, ale takie Candy, że nie ma się co dziwić dlatego również ustawiam się w kolejce ;) a sutaszowe kolczyki to istne cudeńka wprost napatrzeć się nie mogę i podziwiam za cierpliwość w tworzeniu ;) ela.neska@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      91. Prześliczne to chyba za mało powiedziane :) ustawiam się grzecznie w ogonku :*

        OdpowiedzUsuń
      92. Kolczyki prześliczne. Życze 100 lat. Ustawiam się również w kolejce.
        cassia774@yahoo.com

        OdpowiedzUsuń
      93. Z miłą chęcią dopiszę się do kolejeczki po takie cuda! Info o zabawie u mnie na blogu, pod naglówkiem, w zakładce "candy". Pozdrawiam =)

        OdpowiedzUsuń
      94. Z przyjemnością się zapisuję:)

        OdpowiedzUsuń
      95. Piekne rzeczy, z miła checia się zapisuje :)

        OdpowiedzUsuń
      96. Zakochałam się w fioletynkach... zwariowałam na ich punkcie i teraz tylko w głowie mam fioletkowy skrawek nieba: maj, mój ślub, plecień, wstążka i klucz i kolczyki...;D Agnieszka
        aparatka1978@o2.pl

        OdpowiedzUsuń
      97. Dołączam się do dłuuuuuuugiej kolejki :P

        Serdecznie pozdrawiam
        http://roznosci-vivien.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      98. Cudności stworzyłaś, że oprzeć się nie można.
        Dla kobiety przekroczenie 30stki jest magiczne a nie tragiczne jak inni mówią. Ja 4 miesiące przed 30 zmieniłam prawie całe moje życie. Rzuciłam ciepłą i upiorną posadkę w administracji bardzo państwowej i poszłam do szkoły do której zawsze chciałam pójść. Zaczął się wtedy najlepszy okres mojego życia i Tobie też tego życzę.
        Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      99. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Są po prostu cudowne! Dlatego staję w kolejce, której pewnie końca nie bedzie...ale moze się uda...;) A Tobie na tak piekna rocznicę życzę miłości, życzliwości ludzkiej, wielu powodów do ciagłego uśmiechu i nieustajacej weny twórczej... Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

        OdpowiedzUsuń
      100. śliczne te kolczyki, zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

        OdpowiedzUsuń
      101. ach ta pocieszajka piękna! zgłaszam się, może się pocieszę? dorotkasz@interia.pl

        OdpowiedzUsuń
      102. Śliczności :D sutasz to dla mnie czarna magia, dlatego z przyjemnością staję w kolejce po te cuda :)
        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      103. Wspaniałości przygotowałaś! Dołączam do kolejki i dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam :)

        OdpowiedzUsuń
      104. Piękne kolczyki więc ustawiam się w kolejce, może szczęście dopisze :-)
        i jak widać zdecydowanie ponad 50 komentarzy :-)
        pozdrawiam
        Anka
        ebony.a@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      105. I would like to play.:)
        Your game is on my blog,down there on the right sidebar.
        http://petite-armoire.blogspot.com/
        betikarauski@gmail.com
        All the best.:)
        Bernadett

        OdpowiedzUsuń
      106. jak widac cuda sie zdazaja i niezla grupcha chetnych sie znalazla:) piekne kolczyki!
        wszystkiego najlepszego! mam nadzieje,ze urodzinki byly udane:)
        pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie:)

        OdpowiedzUsuń
      107. Uwielbiam Orient (co prawda najbardziej Indie), więc zgłaszam się i ja :)

        OdpowiedzUsuń
      108. Cudowne kolczyki. Ustawiam się po nie w kolejce licząc na odrobinę szczęścia. Zapraszam do mnie na candy http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      109. Podziwiam pracę robione tą techniką :) Smerfnie się zapisuję :)

        OdpowiedzUsuń
      110. Piękne prace i z chęcią się ustawię po nie w kolejce:)

        OdpowiedzUsuń
      111. Hmmm... Najbardziej z tych słodkości spodobała mi się nagroda pocieszenia ;-) A nuż się uda...

        Pozdrawiam
        http://otomojabajka.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      112. Cóż...
        Kolczyki - CUDO!!!!!!!!!!!!!!!
        Zapisuję się w kolejce po nie.
        Mój e-mail: sajdeczka@wp.pl

        Pozrawiam cielputko
        Ewelina

        OdpowiedzUsuń
      113. 50 osób to chyba niewiele, skoro ja jestem 119. Ale co tam spróbować zawsze warto. Tak więc i ja ustawiam się w kolejeczkę po takie przecudne cudeńka. Banerek ląduje na moim blogu i oczywiście będę obserwować. Pozdrawiam http://maxii-aga.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      114. Wspaniałe CANDY :) Z przyjemnością staję w tej dłuuuugaśniej kolejce :)

        Pozdrawiam
        Malena

        OdpowiedzUsuń
      115. ojoj - piękne :) To ja się zapisuję także :) Sto lat :D

        OdpowiedzUsuń
      116. Kobieto! Tworzysz piękne rzeczy. Bardzo cieszę się, że mogłam się tu znaleźć i z rozdziawioną buzią oglądać Twoje posty :)
        Ja też się ustawiam w kolejce :)

        OdpowiedzUsuń
      117. Trochę się nas już uzbierało, a martwiłaś się czy będzie chociaż z 50 osób.

        19 maja mam 31 urodziny, może przyniesie mi to szczęście :).

        OdpowiedzUsuń
      118. sutasz mnie rozbraja, podziwiam ludzi którzy mają do tego cierpliwośc. zapisuję się do zabawy i 100 lat życzę :)

        OdpowiedzUsuń
      119. jakie śliczności:D:D:D
        obserwuję Cie jako Aiwe
        MAIL: ewelina.wozniak@interai.eu

        OdpowiedzUsuń
      120. witam
        z przyjemnością zapisuję się do zabawy.
        http://artigia.blogspot.com/
        Pozdarwiam

        OdpowiedzUsuń
      121. jestem bardzo chętna i ustawiam sie w kolejce :)

        OdpowiedzUsuń
      122. Do sutaszu zawsze podchodziłam z dystansem... Wydawał mi się masywny i ciężki... Ale ostatnio dzięki wymiance stałam się posiadaczką prześlicznych kolczyków sutaszowych w których się zakochałam. Te właśnie kolczyki sprawiły, że zupełnie zmieniłam zdanie o sutaszu... Jest śliczny, lekki i delikatny... Z przyjemnością ustawię się w tej długiej kolejce po Twoje dzieła. A z okazji urodzin... Spóźnione ale za to szczere... Wszystkiego Naj... życzę... :)

        Serdeczności przesyłam...:)

        OdpowiedzUsuń
      123. Piękne...Dołączam do dłuuuuuugiej kolejki :-) z najlepszymi życzeniami trzydziestkowymi!

        OdpowiedzUsuń
      124. wiem ze spoznione aczkolwiek szczescia i wsyztskiego co najlepsze ;))

        i zglaszam sie ;D
        xhopefulx@gmail.com

        OdpowiedzUsuń
      125. Serdecznie życzę w takim razie pięknego dalszego życia ;) I dużo radości .

        oczywiście , że się zgłaszam . same piękności .
        http://cosasyminimas.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      126. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
        zgłaszam się : mariola.wisnie@gmail.com

        OdpowiedzUsuń
      127. Wszystkiego naj! :)

        gogunia3@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      128. Ustawiam się w kolejce :)
        Pozdrawiam serdecznie. Magda
        http://magdowo-pasje.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      129. I ja się zgłaszam :) Takie piękności to wspaniały prezent :)
        Pozdrawiam serdecznie
        Edyta (asagao@o2.pl)

        OdpowiedzUsuń
      130. Marzę o takich sutaszowych pięknościach! oczywiście zapisuję się!

        OdpowiedzUsuń
      131. Spełnienia marzeń.
        Obserwuję.
        Bloga niestety nie posiadam - agamatosek@gmail.com
        Piękności tworzysz@

        OdpowiedzUsuń
      132. Śliczne kolczyki. Dla mnie ta technika jest jedna wielką tajemnicą...

        OdpowiedzUsuń
      133. Wszystkiego najlepszego!

        Oczywiście zgłaszam się. Już Cię obserwuję, a piękności które rozdajesz wrzucam na mój Tumblr:
        http://morethanjustareadthru.tumblr.com/

        Pozdrawiam!!!

        OdpowiedzUsuń
      134. ps. Mój e-mail kontaktowy : ychak@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      135. Zgłaszam się :)
        Śliczne kolczyki
        Notka na blogu

        OdpowiedzUsuń
      136. Zgłaszam się:))
        Oczywiście dodaje bloga do obserwowanych:)

        Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      137. fascynuje mnie ostatnio sutasz ale nie wiem jak się do tego zabrać, więc na razie się zgłoszę, ewe_hell_m@o2.pl
        Ewelina

        OdpowiedzUsuń
      138. Jeszcze nigdy nie miałam w ręku biżuterii sutasz wykonanej przez inną osobę niż ja, w związku z tym dołączę się do grona zainteresowanych tymi ślicznościami :) choć szanse pewnie marne, ale spróbować warto!
        I poobserwuję oczywiście, bo jest co pooglądać :)
        Pozdrawiam
        beataalfa@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      139. bloga nie posiadam ale obserwuję na fb jako Joanna B.
        wspaniałe nagrody więc sie zgłaszam :):):)
        GFC: Joanna_26
        kabanos_25@onet.eu

        Pozdrawiam :)

        OdpowiedzUsuń
      140. chętnie biorę udział :-)
        cruelorchid@o2.pl

        OdpowiedzUsuń
      141. Piękności tworzysz! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) i dodaję pod obserwację oczywiście :)

        OdpowiedzUsuń
      142. http://modelinka10024.blogspot.com/
        karolcia10024@interia.pl
        zgłaszam się.

        OdpowiedzUsuń
      143. Śliczności takie że ach ! Staję w kolejce . Pozdrawiam Ewa (ewa4444@wp.pl)

        OdpowiedzUsuń
      144. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
        hugs
        Gerda

        OdpowiedzUsuń
      145. Śliczne kolory,takiej biżuterii jeszcze nie mam,więc piszę się w ogonku.Zapraszam do mnie.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      146. Normalnie cuda...i mam szczęście,że zdążyłam.Raczej marne mam szanse,ale warto spróbować.Pozdrawiam.

        OdpowiedzUsuń
      147. Bardzo ciekawe i kolorowe kolczyki w stylu "Oriental Beauty"!
        Pozwól mi wziąć udział w ich ręce "Candy".
        Pozdrowienia z słonecznej Grecji przez Oleńki :-)
        http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com/
        / Link do panelu po prawej stronie bloga /

        OdpowiedzUsuń
      148. Marzę o sutaszowych kolczykach, więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce. Pozdrawiam :)
        Marta
        nibynic-zaprasza.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      149. Staję w kolejce ;)
        Prześliczne kolczyki :)

        OdpowiedzUsuń
      150. zgłaszam się
        dorota_wysocka@epf.pl

        OdpowiedzUsuń
      151. śliczne rzeczy :)
        falcomm@poczta.onet.pl
        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      152. Samych wspaniałości urodzinowych - piękna 30-ska za kilka miesięcy i mnie spotka :) Całą górę inspiracji oraz wielu realizacji, zadowolenia oraz wszelkiego powodzenia :)
        W kolejeczce do Candy z wielką ochotą i nadzieją się ustawię :)
        Pozdrawiam gorąco
        Iwona

        http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      153. Dziękuję za zaproszenie no i też tu stanę w kolejce :) mi się bardzo podobają te małe fioletowe, na nie mam chrapkę ;)

        OdpowiedzUsuń
      154. Wszystkiego co najlepsze radości, uśmiechu, zadowolenia, marzeń spełnienia, sił by przetrwać niepowodzenia życia codziennego.
        Chylę czoła za cierpliwość by tworzyć ów wspaniałości.
        Pozdrawiam Andziula.
        anka.swi@interia.pl

        OdpowiedzUsuń
      155. No i 50tka dawno przekroczona :D choć jeszcze nie w metryce :D dołączam po cudowności i zapraszam na moje candy: http://sztukkilka.blogspot.com/2012/04/candy-z-vespa-w-tle-d.html

        OdpowiedzUsuń
      156. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!! Ja swoje 30-te urodziny już przeżyłam i wcale nie jest tak źle jakby się mogło zdawać kiedy ma się 20 lat ;) Życzę stworzenia jeszcze wielu pięknych rzeczy i szczęścia w życiu osobistym :)
        W kolejce też się ustawię jeśli można... a nóż, widelec ;)
        Pozdrawiam - Magda (magdaikaja@op.pl)

        OdpowiedzUsuń
      157. Wszystkiego NAJ NAJ NAJlepszego!!!
        Dużo Radości
        Ogrom Miłości
        Pogody Ducha
        i Uśmiechu - od Ucha do Ucha!!! :)
        A te wszystkie przepiękne rzeczy przygarnę z dziką radością :) agnesew @ gmail . com
        :) :) :)

        OdpowiedzUsuń
      158. jejciu, ale piękne rzeczy tworzysz, jestem normalnie w szoku:D oczywiście, że się zapisuję:) i dzięki za udział w moim candy:)a przy okazji składam najlepsze życzenia z okazji tak okrągłej rocznicy(mnie też ta magiczna liczba w tym roku czeka;)Buziak urodzinowy:*

        OdpowiedzUsuń
      159. Jaka dłuuuga ta kolejka! :O
        Korzystam z Twojego zaproszenia! :)Sutasz to dla mnie bardzo trudna technika i w życiu nie miałabym do niej cierpliwości, więc może wygram? Śliczne są!!
        Ściskam urodzinowo! :)- Dominika

        OdpowiedzUsuń
      160. Uff, w ostatniej chwili, ale jeszcze zdążyłam ustawić się w kolejce po tak cudowne candy:)
        Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
        eltiska
        http://bizuteriaeltiska.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      161. No to ja tez jeszcze zdążyłam:)
        piękne prace
        zapraszam również na mój blog:
        koralikoweinspiracje.blogspot.com
        pozdrawiam
        Magda

        OdpowiedzUsuń
      162. Jeszcze ode mnie - sto lat! I trzy zimy ;)
        A że biżuteria sutaszowa bardzo mi się podoba, więc staję gdzieś na końcu kolejki :)

        OdpowiedzUsuń
      163. no to najlepszego z okazji urodzin i oczywiście ustawiam się w kolejce :)


        monika_7777@wp.pl

        OdpowiedzUsuń
      164. ja też chętna!! Piekne cudeńka robisz.

        OdpowiedzUsuń
      165. I ja też staje do zabawy

        OdpowiedzUsuń
      166. Dziękuje WSZYSTKIM! Lista zamknięta, losowanie wieczorem :)

        OdpowiedzUsuń
      167. WOW ile komentarzy, a właścicielka się bała, że 50 nie będzie, a tu 3x tyle:)
        Szkoda, że nie zdążyłam:(
        Od razu pozwolę sobie pogratulować wygranym - ktokolwiek to będzie:)

        OdpowiedzUsuń
      168. Kolczyki są super może załapie się w przyszłości na kolejne Candy:) Zapraszam na rozdanie u mnie wciąż brakuje odpowiedniej ilości chętnych. Pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      169. Oczywiście, że i ja chętna jestem na takie ślicznoty :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Przykro mi, już dawno po losowaniu, ale zapraszam niedługo :)

          Usuń
      170. a właśnie ja dopiero zauważyłam swoją pomyłkę :), ale będę zaglądać i popróbuję szczęścia następnym razem, pozdrawiam ciepło :)

        OdpowiedzUsuń