Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

niedziela, 4 marca 2012

Tango! Nareszcie!

Dziś wyjątkowy dzień!
Jakiś czas temu zapytano mnie: "Co widzisz gdy Ci powiem Tango Argentyńskie..?".
Tak powstała kolekcja zmysłowych ogromnych wieczorowych kolczyków inspirowana tangiem a przede wszystkim, elegancją tego tańca.

Jako pierwsi podziwiali kolekcję i inne moje wyroby uczestnicy Tangowych Ostatków w Białogórze (POZDROWIENIA!), które odbyły się 17-19 lutego 2012:





Cenne sugestie, jakie z ich strony otrzymałam zaowocowały powstaniem właściwie zupełnie innej kolekcji, którą mam zaszczyt dziś zaprezentować.

Nie muszę chyba nikomu mówić, że ta kolekcja jest dla mnie bardzo wyjątkowa, bo pierwsza :)
Ostrzegam - mam apetyt na więcej - mam w planach co najmniej 2 następne!

Po raz pierwszy musiałam zmierzyć się z własnymi umiejętnościami jak i nieco "utemperować" fantazję.
Zależało mi, aby wszystkie elementy stanowiły całość zarówno pod kątem materiałów, kolorów jak i kształtów.
Bałam się "przekombinować", dlatego zdecydowałam się na pewne uproszczenia form, dążenie do symetrii, powtarzalność w rozwiązaniach kompozycyjnych.
Wybrałam 4 kolory - czerń, czerwień, beż i szarość, dodałam odrobinkę bieli i srebra. Wykorzystany zestaw materiałów stanowią: masa perłowa, sztuczne perły, koraliki szklane, koraliki szklane crackle, metalowe różyczki, drobne koraliki szklane.

W skład kolekcji TANGO! wchodzą:
  • naszyjnik Media Luna
  • wisiorek Media Luna
  • bransoleta La Quebrada - MOJA!
  • 2 pary mniejszych kolczyków Milonga Ciudadana
  • 2 pary kolczyków średnich Detención i Ocho
  • 2 pary dużych kolczyków Cruzada i Promenada - przerobione na naszyjnik i wisior
Jak się pewnie domyślacie nazwy poszczególnych elementów kolekcji odnoszą się do tańca - oznaczają konkretne figury, pozycje ciała czy style tanga argentyńskiego. Nie wybierałam ich losowo, do całego przedsięwzięcia trochę się przygotowałam od strony naukowej :P i poczytałam o teorii tanga argentyńskiego, obejrzałam kilka pokazów na jutubie, ubolewam, że nie na żywo :(
Mam nadzieję, że moje skojarzenia są trafne i nazwy pasują :)


Dość gadania, proszę oglądać i komentować :)
(swoją drogą okropnie się namęczyłam przy sesji zdjęciowej, kurka, chyba najwyższy czas zacząć zbierać fundusze na lepszy aparat)



Naszyjnik Media Luna






Wisiorek Media Luna


Bransoleta La Quebrada


Moja i nikomu nie oddam :)

Kolczyki Milonga Ciudadana




Kolczyki Tango vals




Kolczyki Detención



Kolczyki Ocho




Kolczyki Cruzada




Kolczyki Promenada




Mniejsze kolczyki mogą stanowić elegancki komplet z naszyjnikiem lub wisiorkiem.


12 komentarzy:

  1. ANIA ZAINWESTUJ WE WSZYSTKO CO ANTYWŁAMANIOWE BO NADCHODZĘ!!!!!!!! ;D WOW...nie wiem, które są najładniejsze..nie ma takich...wszystkie są NIEZIEMSKIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ale się uśmiałam z Twojego komentarza :) Zapraszam na prywatny pokaz, nie musisz wchodzić "z drzwiami" :P

      Usuń
  2. Kurcze szkoda, że nie mogłaś do końca skrzydeł rozwinąć i stworzyć takich dużych i bogatych wersji, jak na początku miało być. Tak czy siak: dla mnie zadanie wykonałaś mistrzowsko!:) Przyznam, że zestawienia kontrastów i kolory są "nie moje", ale jak najbardziej trzymają się klimatu (i ta róża w zdjęciach!) i prezentują się po prostu fantastycznie:) Duża ta kolekcja! Mam nadzieję, że zrealizujesz też szybciutko kolejne i będzie ich równie dużo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, zupełnie się nie spodziewałam, że te ogromne kolczyki będę musiała przerabiać na wisiorki i naszyjniki :O ale grunt, że się podobają!
      W sumie, to mi to wyjdzie na dobre, bo zawsze marzyłam, żeby zrobić wielkie kolie a ciężko było od tak się porwać z motyką na słońce :P

      Usuń
  3. Piękne... Wiem, co mówię, bo widziałam na własne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie to Twoje TANGO przemawia BARDZO! Pięknie zestawiłaś ze sobą kolory i piękne prace tworzysz.

    Napatrzeć się nie mogę na wisiory... (MediaLuna skradło moje serce) i ta bransoleta... boję się ile kosztują takie wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się Tobie podoba :)
      Co do cen, to uwierz mi, że stać cię :) Ceny za moje wyroby nie są tak horrendalnie wysokie jak w galeriach internetowych gdzie naliczana jest marża sklepu :) Jak chcesz znać szczegóły to pisz na maila.

      Usuń
  5. Piękna kolekcja, kolczyki te z czarnym dużym kamienieniem to moje faworyty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż się będę rozpisywać.. NAPRAWDĘ Twoje prace robią wrażenie.. kolejny raz się przekonałam, że dużo nauki przedemną :)
    Pozdrawiam
    www.kolczyk-wisiorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń