Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 3 marca 2012

Liebster Blog i Eloise

Baaardzo dziękuję kochanej Kamili za wyróżnienie:


Ze swojej strony przekazuję pałeczkę poniższym blogom (posiadającym mniej niż 200 obserwatorów):

http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/ - za piękne projekty i wyczucie koloru w sutaszu
http://babia-dolina.blogspot.com/ - za różnorodność talentów
http://bezdomna-szafa.blogspot.com/ - za miłość do kotów

Tym postem chciałabym zainicjować małą przemianę (?), rozwój (?), krok na przód (?) jak zwał tak zwał :), jakie mam nadzieję osiągnąć dzięki temu, że zaopatrzyłam się ostatnio w nieco ciekawych naturalnych komponentów i mam zamiar trochę "uszlachetnić" warsztat :)
Na początek matowy turkus i delikatnie połyskujący agat.
Haha, nawet załapałam się na dwóch zdjęciach :) widzicie mnie?



Eloise.

4 komentarze:

  1. No ja na wieść o naturaliach klaszczę z uciechy!:D Znowu elegancko dobrane barwy - brawo Aniu!
    Widzę Cię:D A to odbicie wygląda jakbyś robiła zdjęcie gdzieś na dworzu na drodze;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha!! Mam Cię ;) Wiidzęęęę ;D Ehhh jak zwykle pięknie ;)Naturalność górą ;) Tylko weź się za pawia ;D Wiesz co..powinnaś nic innego nie robić tylko tworzyć ;) Asia z resztą też ;D JAkie ja mam mega utalentowane koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem ślepa i Cie nie widzę :(

    Sutaszki jak zwykle piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki - takie stonowane i eleganckie, ... i dziękuję za wyróżnienie :) jest mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń