Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

sobota, 10 marca 2012

Handmade

Cicho wszędzie, głucho wszędzie.. nie, nie zapomniałam o blogu. Po prostu zgubiłam kabel do aparatu! Dziś się wreszcie odnalazł i będę mogła chwalić się na dniach kilkoma nowymi robótkami  :)
Oto moja najnowsza praca, ukończona 2 dni temu, która powstała na zamówienie bardzo wyjątkowej klientki :)
Miało być fioletowo i lekko. Szyło mi się cudownie :)
Potwierdziło się, co wiem nie od dziś - kocham szyć we fioletach!!


Przy okazji chciałam obwieścić, że jest mi bardzo, bardzo miło, gdyż zostałam przyjęta do licznego grona rękodzielniczych maniaczek na blogu HandMade!
Postaram się w najbliższym tygodniu wrzucić coś na sprzedaż :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!:D A kolczyki cudne, wspaniałe:) Ten sznurek skręcony świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladają na tym storczyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :* Moje storczyki poczuły wiosnę, kwitną na potęgę, będą wspaniałym tłem :)

    OdpowiedzUsuń