Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 14 lutego 2012

Wymiankowo serduszkowo.

W dniu św. Walentego zgadnijcie o czym chcę napisać? Tak, tak, o efektach kolejnej wspaniałej wymiany!
Mój wymiankowy ciąg trwa w najlepsze i to nie jest moje ostatnie słowo!

Tym razem organizatorką była Majalena. Tematem zabawy było SERCE:


Na moją parę wylosowana została Niga. Czym prędzej odwiedziłam jej bloga i odkryłam, że jest Mamą - ma śliczną 2-letnią córeczkę! Od razu wiedziałam, że muszę sprawiedliwie obdarować i Mamę i Córcię :)

Mała modnisia otrzymała ode mnie cukierkową serduszkowo-motylkową opaskę:


Sutaszowa Księżniczka.

Dla Mamy (Niga) przygotowałam eleganckie kolczyki:


Cała paczuszka prezentowała się tak (zapomniałam dołożyć do zdjęcia kartkę walentynkową):


W zamian otrzymałam aż tyyyle prezentów:

 (zdjęcie z bloga Nigi)

Spójrzcie na to serce, czy nie jest urocze?


(zdjęcie z bloga Nigi)



Wszystkiego najlepszego w Dniu Zakochanych!

2 komentarze:

  1. Same śliczności, a opaska aż ujeła mnie za serce, piękna po prostu, mama i córka na pweno są zachwycone.

    OdpowiedzUsuń