Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

czwartek, 2 lutego 2012

Wymianka biała.

Z początkiem roku zapisałam się na wiele Candy i wymianek. Oto podsumowanie białej wymianki, którą zorganizowała Modrak.

Moją wylosowaną parą okazała się Kamila, która była moją klientką a teraz stała się prawdziwą koleżanką "po fachu"! Zamiast wysyłać sobie paczki, postanowiłyśmy się spotkać na kawie i gadałyśmy, gadałyśmy i gadałyśmy... :) Było bardzo sympatycznie! Mam nadzieję, że szybko to powtórzymy i to w większym rękodzielniczym gronie :)

Podstawowym założeniem zabawy było przygotowanie białego prezentu. Wykonałam dla Kamili takie kolczyki:


Dorzuciłam jeszcze kilka przydasiowych paczuszek z koralikami, ale chciałam jeszcze koniecznie przygotować coś ekstra dla takiej ekstra wystrzałowej dziewczyny jaką jest niewątpliwie Kamila ;P
I zrobiłam taką oto retro opaskę:



Opaska jest rozmiaru XXL, przypomina mały przypinany berecik.
Poniżej szczęśliwa właścicielka!



Kamila z kolei przyniosła mi kolczyki, które od razu wpadły mi w oko, zrobiła jeszcze piękne kolczyki i brelok i dodała przydasie.


Ale to nie wszystko! Zarysowała jeszcze specjalnie dla mnie wspaniałego Anioła, który przynosi najważniejsze rzeczy w życiu:


Dziękują Ci Kamilko bardzo, bardzo mocno!

Czyż wymianki nie są wspaniałą sprawą?

4 komentarze:

  1. JA Tobie również dziękuję ;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Pomysł na opaskę to kolejny krok do przodu, na horyzoncie tylko wielki sukces!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam już te kolczyki. Naprawdę dla Królowej Śniegu.

    OdpowiedzUsuń