Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

wtorek, 17 stycznia 2012

Syreni śpiew vel Kurczak :)

Dziś pora na kolejną odsłonę moich ostatnich jarmarkowych realizacji, tym razem wisior.
Nasuwają mi się skojarzenia ze światem morskich odmętów, jak myślicie, słusznie?

Edit.
W komentarzach kilka osób napisało, że widzą kurczaka zatem zmiana nazwy posta i samego wisiorka musiała ulec zmianie :)

Zauważyłam, że podczas zmniejszania rozdzielczości zdjęć (robię w trybie makro) ulegają one zniekształceniom, a dokładniej efekt jest taki, że sutasz wygląda jakby był zszyty nierówno, wychodzą pofalowania :(
Ktoś wie może jak zmniejszać zdjęcia żeby uniknąć takich deformacji?


Syreni śpiew vel Kurczak :)

7 komentarzy:

  1. U mnie za oknem prawdziwa zima, masę śniegu (i cały czas pada) a przed oczami iście letnie klimaty plaża, słońce- piękny ten wisior.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior ;D te kolory są cudowne ;D Jak się czujesz?:) Kiedy się widzimy?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow - na bogato:) Ja po dłuższym przyjrzeniu widzę ukrytego w morskich odmętach kurczaka:D (jest oko, żółty dziubek i nawet kuper!):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnaYo - u mnie tak samo i na dodatek mróz (nie mam stałego ogrzewania w mieszkaniu i trochę kiepsko...). Cieszę się, że masz takie sympatyczne letnie skojarzenia :)

      Kamilko - napiszę do ciebie na maila co i jak.

      Asiu - ty jak zwykle mnie zaskakujesz :P Probowałam, ale kurczaka nie odnalazłam :(

      Usuń
    2. Zboczenie zawodowe;P (Dali nazywał to, z tego co pamiętam, paranoją krytyczną;P) Kurczak jest zwrócony w lewo, a tam gdzie jest żółta część u góry jest głowa z małym zielonym oczkiem ;D
      Nic dziwnego, że początkowo u siebie w logo tylko ja widziałam koziołka xD

      Usuń
  4. A ja widze kurczaka ;D Asia Ty to masz oko ;D a jak już go ujrzałam to buźka się uśmiechnęła ;) Buziaki ;D

    OdpowiedzUsuń