Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

poniedziałek, 28 listopada 2011

One Lovely Blog Award

Cały weekend spędziłam w domowych pieleszach na leczeniu okropnego kataru. Kurowanie przebiegało tak skutecznie, że w niedzielę miałam nawet ochotę na jakieś małe dłubanki sutaszowe, które zaprezentuję niedługo. Jednak w ogóle nie miałam ochoty odpalać komputera, nie mówiąc już o blogowaniu.

Nastał poniedziałek - człek przyszedł do pracy, sprawdził pocztę a tu taka przemiła niespodziewajka!
Nominacja do One Lovely Blog Award od Asi Z. z  http://joanka-z.blogspot.com/!!!
Bardzo Ci dziękuję Asiu, jak zwykle promieniujesz pozytywną energią!


Zasady zabawy są stare jak świat, ja bawię się po raz pierwszy, więc nie zaszkodzi przypomnieć o co chodzi:
1. Umieszczamy u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejamy logo na swoim blogu.
3. Piszemy 7 rzeczy o sobie.
4. Nominujemy 15 osób i informujemy je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

7 rzeczy o mnie:
  1. W czasach licealnych byłam wielką fanką metalu i gotyku, dbałam też o taki stosowny wygląd (czarne długie włosy, czarne/czerwone/fioletowe ciuchy - koronki, skóry, gorsety, glany nawet w lecie, mocny makijaż), chodziłam na koncerty, jeździłam na festiwale, np. do Bolkowa. Obecnie nie jestem już tak ortodoksyjna w kwestiach muzyki i ubioru. Fajnie wspominam ten czas, chociaż z lekkim przymrużeniem oka.
  2. Mam 14 dziurek w uszach (patrz punkt wyżej).
  3. W najbliższym czasie chciałabym zostać Mamą.
  4. Uwielbiam koty, bardzo bym chciała posiadać przynajmniej jednego, najlepiej rasowego maine coona. Póki co moja 2 połowa (psiarz z krwi i kości) nie wyraża aprobaty :(
  5. Od szkoły podstawowej interesowałam się historią sztuki. Wybór studiów był dla mnie sprawą oczywistą. Dostałam się na UG za 2 razem - za pierwszym spanikowałam i nie podeszłam do części ustnej. Obecnie jestem na 4 roku studiów doktoranckich.
  6. Mam jedną największą i najprawdziwszą przyjaciółkę, jeszcze ze szkolnej ławki w ogólniaku (!) - pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie i dziękuję, że jesteś!
  7. Jestem chmurno-optymistką i zdecydowanie za dużo myślę.

Do zabawy zapraszam (wydaje mi się, że jeśli nie spełnię wymogu formalnego zawartego w pkt. 4 "Regulaminu" i wybiorę tylko 3 najzajefajniejsze blogi to i tak będzie się liczyło) :

Aga Plieth  - za niesamowitą kreatywność i przywrócenie we mnie pasji do szycia lalek
BrummBLOGGing - za "lekkie pióro" i "lekką stopkę" (w maszynie oczywiście) :)
Tworzone w bzach - za konsekwentny własny styl w sutaszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz