Eksplozja moich emocji przelana na jedwabne sznurki.

środa, 27 lipca 2011

Witam! K11/1-3


Długo dojrzewałam do decyzji o założeniu bloga... no i jestem wreszcie! Po wielu bezproduktywnych latach pomysły normalnie wychodzą mi uszami :-) W sumie prawie codziennie coś dłubię, nie jest to tylko biżuteria. Mam nadzieję, że dostarczę Wam wielu inspiracji!

Na początek kilka par kolczyków w mega pracochłonnej technice sutasz - odkrytej jakieś 2 miesiące temu. Totalnie oszalałam na jej punkcie i chyba będzie moim numerem 1!
Chociaż mamy lato i powinnam leżeć bykiem na plaży albo pracować w ogródku, to nie mogę się oderwać od wyszywania.
Staram się nie podglądać konkurencji i wypracować własny styl. Mam nadzieję, że się to uda(ło) :-)




Pozdrawiam!
Anna Arteria

4 komentarze:

  1. Będę dzielnie wspierać komentarzem pani Aniu:D Gratuluję odwagi, życzę wytrwałości, powodzenia i jeszcze większej ilości pomysłów:)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie ale chyba jesteśmy po imieniu? a jeśli nie to bądźmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dział są na prawdę piękne :)

    Pozdrawiam

    www.pomaranczoweokno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i już wpadam w odwiedziny do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń